sobota, 12 października 2013

Od Tetto - ,,Koleżanka czy wróg?"

Jutro pierwszy dzień nauki. Znałam już mój plan lekcji. Szłam właśnie do mojego pokoju gdy ujrzałam za rogiem korytarza Natalię. Uśmiechnęłam się i już miałam pobiec w jej stronę gdy ujrzałam za nią jakąś dziewczynę. Widziałam już ją wcześniej. Zamiast podbiec podeszłam do Natalii.
- Cześć! - powiedziałam podchodząc.
- Witaj - powiedziała Natii. - Co porabiasz?
- Właśnie szłam w stronę mojego pokoju gdy Cię zobaczyłam.
Natalia spojrzała na obcą mi dziewczynę.
- A właśnie! - wykrzyknęła radośnie. - To Samanta. Znacie się?
- Mijałyśmy się n korytarzu raz czy dwa - powiedziała Samanta.
Rzeczywiście! Obrzuciłam Samantę bardzo nie miłym spojrzeniem - pomyślałam w duchu.
- Tak - powiedziałam. - I... Obrzuciłam ją niemiłym spojrzeniem. - Chciałabym Cię przeprosić, Samanto. Jestem Tetto - wilkołak.
Wyciągnęłam rękę na przywitanie.
*Samanto?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz