poniedziałek, 21 października 2013

Od Matt'a CD Denerwująca ciotka

Po powrocie z kina zapaliłem jeszcze jednego papierosa na balkonie. wtedy ktos zaczął krzyczeć więc się schowałem. Wziąłem swój telefon i patrze. 10 nieodebranych połączeń. A od kogo? Od tej ciotki. Musiałem oddzwonić żeby wiedziała że żyję
<Rozmowa telefoniczna>
-Czemu nie odpierałeś?!!!
-Byłem zajęty!
-Zapomniałeś wsiąść marley'a ze sobą. Jeśli chcesz przywiozę ci go tu.
-Nie lepiej tu nie przyjeżdżaj
-Czemu? Nie chcesz Marley'a?
-Niedługo koniec semestru. Przyjadę jak się skończy
-No dobrze. Miranda chce z tobą pogadać
-To daj ją tu
<teraz gada z Miarandą
-I jak tam z wilkołaczkami. Hahahaha
-Poznałem jednego i nie toleruje palaczy
-No to się nie zaprzyjaźnicie
-Dobra. Kończę niech ona już nie dzwoni.
-Dobra. Cześć Matt
-Siema
<koniec rozmowy>
Przed zaśnięciem poszedłem jeszcze do Shinobu. Zapukałem do niej.
-Hej śpisz jeszcze.
<Shinobu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz