sobota, 26 października 2013

Od Tetto - Egzamin

Byłam w swoim pokoju, gdy nagle wpadł do niego duch Natalii. Przeraziłam się, bo prawie nigdy nie pojawiał się sam.
- Witaj Esejkielaj - powiedziałam, gdy serce mi się trochę uspokoiło.
- Witaj, panienko - powiedział z szarmanckim ukłonem. - Moja pani, panienkę wzywa. Czeka w swoim pokoju
Po czym duch zniknął.
Wyszłam ze swojego pokoju i udałam się do akademika szamanów. Poszłam do pokoju Natalii
- Cześć Natalia! - powiedziałam wchodząc. - Wołałaś mnie podobno.
- Hej, Tetto! - powiedziała Natalia odkładając książkę. - Tak, wołałam. Posłuchaj! Nie długo ma być egzamin!
- Egzamin? - zdziwiłam się.
- Tak! Sprawdzający twoje wiadomości. Jeżeli nie napiszesz co najmniej 50% zostajesz na tym samym roku!
- Skąd to wiesz?
- Pisało na tablicy w wielkiej sali.
- A z czego będzie ten egzamin?
- Pytania bedą dotyczyły twojej rasy.
~Natalia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz