sobota, 12 października 2013

Od Samanty-Cd. Koleżanka czy wróg

Zaczęłam się zastanawiać.Poniekąd boję się tej dziewczyny,ale jak mam ją bliżej poznać,to teraz jest dobra okazja.Uścisnęłyśmy sobie dłonie
-Przeprosiny przyjęte.-mówię z uśmiechem
-Kurdę!-mówi Nati
-Co jest?!-pytam z Tetto
-Laptop mi padł.Jak my teraz włączymy ten film?
-Jaki film?-pyta
-A chciałyśmy sobie włączyć film,ale nie mamy jak.-mówi szamanka ze smutkiem
-Też bym chętnie coś obejrzała...-mówi Tetto
-Poczekaj mam laptopa w pokoju.Zaraz go przyniosę.-mówię
-To się śpiesz!-mówi Natalia
-Zaraz będę!-mówię w biegu
Kiedy biegłam ze swoim laptopem,zauważyłam kogoś nowego.Jak się dobrze przyjrzałam była to wampirzyca.Wyglądała na nieśmiałą.Podeszłam do niej
-Cześć.Jak masz na imię?
-Y..ja?-pyta nieśmiało
-Tak ty.Jestem Samanta.Jestem czarownicą.
-Ja jestem Shinobu.
-Miło mi cię poznać.-mówię z uśmiechem


~Shinobu~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz