niedziela, 20 października 2013

Od Matta'a CD Denerwująca ciotka

- Jestem Shinobu Oshino . A Ty ?
- Matt Williams .-oparłem gdy nagle wyłoniła się jeszcze jedna osoba
- A ja jestem Tetto Kuromi, wilkołak - powiedziała
-Taa, miło mi was poznać
- Nie pal! - krzyknęła-Niee dość, że to zakazane i niezdrowe to jeszcze wkurzasz innych. Wyrzuciła i przydeptała papierosa butem; po czym odwróciła się i poszła do akademika.
-Co ją ugryzło?- spytałem się Shinobu
-Nie przepada za palaczami
- To tak nad odstresowanie
- Za niedługo 18 . Robisz coś po południu ?
- Nie , a czemu pytasz ?-odparłem
Wstałam rozciągnęłam się i odpowiedziałam .
- Hmm . Poszłabym z kimś na dobry Horror do kina - Powiedziała z Humorem .
- Ciekawa propozycja .
- Co powiesz na Kolekcjonera , albo Hotel zła ?
- Mówiąc szczerze mogę iść na oba jeśli nie zaczniesz krzyczeć ze strachu - zaśmiałem się
-To prędzej ty wybiegniesz z kina
-Cięta riposta-odparłem- Osobiście wolałbym pójść na Kolekcjonera
- No to choć -odparła
I zaczęliśmy iść w stronę kina.


<Shinobu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz