niedziela, 20 października 2013

Od Shinobu CD Denerwująca ciotka


- Jestem Shinobu Oshino . A Ty ?
- Matt Williams .
- Widzę , że palisz . - Mówiąc usiadłam naprzeciwko .
- Ta . - Odpowiedział .
- Spoko . Nie nakabluję . Będę siedziała cicho .
- Mam nadzieje . - Odpowiedział .
- Za niedługo lekcje . Jak mi się nie chce na nie iść ... Myślę , że one trwają wiecznie ! .
- Nie tylko ty. - Odpowiedział .
- Trochę się zdziwiłam jak do nas doszedłeś . Za niedługo koniec roku . - Jakoś zagadałam .
- Wiem . Ciotka mnie denerwowała .
- Rozumiem cię .
- Też się kłóciłaś z ciotką ? - Powiedział .
- Nie . Ale często z rodzicami .
Spojrzałam na zegarek .
- Za niedługo 18 . Robisz coś po południu ? - Zapytałam .
- Nie , a czemu pytasz ?
Wstałam rozciągnęłam się i odpowiedziałam .
- Hmm . Poszłabym z kimś na dobry Horror do kina - Powiedziałam z Humorem .
- Ciekawa propozycja .
- Co powiesz na Kolekcjonera , albo Hotel zła ?



Matt ? <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz