niedziela, 20 października 2013

Od Shinobu Poznać Przyjaciół

Szłam korytarzem na lekcje . Zagapiłam się na okna i wpadłam na jakiegoś ucznia .
-Ughh . Przepraszam niezdara ze mnie ...
- Nic się nie stało . - Odpowiedział .
- Jestem Shinobu Oshino . - Powiedziałam podając rękę .
- Jestem Matt Williams . - Odpowiedział i również podał mi rękę .
- Dobra , ja lecę bo spóźnię się na lekcje ...
- Dobra , cześć . - Odpowiedział a ja szybko pognałam pod klasę .
[...]
Myślałam , że lekcja będzie trwała wieczność ! Wracałam do pokoju . Tym razem nie wpadłam na nikogo . ( Szczęście 
 )
Nudziło mi się więc poszłam do Tetto .
- Cześć Tetto . 
- Cześć Shinobu .
- Co robisz ? - Zapytałam .
- Nic ciekawego jak widać . - Odpowiedziała. 
- Hmm. Wpadłam na trochę głupi pomysł .
- Jaki ?
- Możemy dziś zrobić maraton Horrorów , dla całej szkoły .
- Może i nie taki głupi . - Odpowiedziała Tetto .



> Cała szkoła ? 
 <


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz