sobota, 19 października 2013

Od Natalii CD Nowi

- Dość intrygująca propozycja. Jeszcze nie doszłam do rozdziału na ten temat, ale mogę coś spróbować. - Spojrzałam na przyjaciółkę. Było widać że chce pomóc wampirzycy która teraz trzęsła się z przerażenia.
- Miło mi cię poznać. Jestem Natalia. Natalia Hiroshi. - Wyciągnęłam w jej stronę rękę. Odwzajemniła uścisk.
- Ja jestem Sonia. Sonia Cassandra Wing. - Uśmiechnęła się w moją stronę niepewnie.
- Jeśli przeczytam coś o nekromancji związanej z obudzeniem jakiś instynktów powiadomię cię. - Nagle koło mnie pojawił się duch stróż. Usłyszałam przerażony krzyk Soni. Tetto była do tego przyzwyczajona. Esejkielaj podał mi książkę o którą go prosiłam żeby mi przyniósł z piekła.
- Przepraszam że się przeraziłaś. On tak pojawia się w niespodziewanych momentach. Teraz mam ułatwione szukanie dzięki tej książce.

Tetto, Sonia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz