sobota, 12 października 2013

Nowa uczennica!




Imię : Shinobu
Nazwisko : Oshino 
Rok : Pierwszy
Rasa : Wampir
Charakter : Porywcza , NIGDY nie odmawia bójek , stawia na swoim , lekko arogancka , tajemnicza , trudna do rozgryzienia , bardziej nieśmiała , stanowcza , opiekuńcza .
Historia : Urodziłam się w Japonii . Na początku nikt mnie nie znał ani nie lubił . Kilka dni przed przeprowadzką powiedziałam rodzicom , że chce dojść do Szkoły Nadprzyrodzonych , na początku nie zgodzili się , ale gdy zostałam obrzucona wyzwiskami , kamieniami i innymi różnymi rzeczami rodzice mieli dość . Przeprowadziliśmy się , ale byłam zbyt nieśmiała aby się z kimś zapoznać .
Zainteresowania : Dubstep , książki o różnych stworzeniach Nadprzyrodzonych , rysowanie różnych rzeczy typu ; Krzyże i talizmany .
Login : JestęAniołę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz