niedziela, 13 października 2013

Od Samanty-CD. Pierwszy dzień w szkole

-O....miłości?-zdziwiłam się
-Tak..o miłości.-mówi
-Ale dlaczego akurat o niej...
-Nie wiem....zawsze lepiej mi się o niej pisało..-mówi,lecz widać,że to nie jest prawda
-Niech ci będzie...Piszmy o miłości...Ale konkretniej?
-O wyznaniu miłosnym.-mówi
-Masz pomysł,aby zacząć?-pytam
-Tak..Może?
 Mój cel to nie sława nie pieniądze, 
Lecz Ty największe moje słońce !
-Chwytliwe...-mówię.Mam dalej
Gdy Cię pierwszy raz ujrzałam, 
Od razu się zakochałam. 
I gdy spojrzałeś w oczy me wiedziałeś czego już chcę
Miłość jest piękna, 
Czasem zdradliwa. 
Ktoś Ciebię Kocha, 
Lecz to ukrywa.
Zapisując to popatrzyłam na Martina...Po prostu coś do niego poczułam.Wcale to nie jest przyjaźń....W końcu skończyliśmy tę piosenkę!Zaśpiewaliśmy ją razem.Tekst brzmiał tak:

Mój cel to nie sława nie pieniądze, 
Lecz Ty największe moje słońce !
Gdy Cię pierwszy raz ujrzałam, 
Od razu się zakochałam. 
I gdy spojrzałeś w oczy me wiedziałeś czego już chcę
Miłość jest piękna, 
Czasem zdradliwa. 
Ktoś Ciebie Kocha, 
Lecz to ukrywa.
Posmakuj mych ust, 
poznaj ich smak 
a ja nie zapomną 
już nigdy 
nawet na 200 lat...
Pocałuj-tylko delikatnie 
Dotknij-ale ukradkiem 
Obejmij-ale stanowczo 
Rozkochaj-tylko miłością
Kocham Ciebie, Twoje oczy, 
Kocham usmiech Twój uroczy, 
Kocham wszystko to co masz 
Ty to mój jedyny świat. 
Dla ciebie żyje ja 
dla ciebie płynie łza 
dla ciebie moje serce drży 
Bo mą miłościa jeteś ty...

~Martin masz pomysł?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz