wtorek, 29 października 2013

Od Soni- c.d. Wyniki

Nie byłam przyzwyczajona do takich pochwał od rówieśników ze względu na przyzwyczajenie się do faktu, że większość uczniów mnie ignoruje, ale to było miłe z jego strony.
- Dziękuję- odparłam.- Prawdę mówiąc dziwne, że wszystkie wampiry oprócz ciebie nie napisały idealnie.
- E tam!- Zero wykonał machnięcie ręką wyrażające obojętność.- Jedni są dobrzy, inni nie w tych sprawach.
- No tak, ale to był test o własnej rasie, czyli praktycznie wszyscy powinni mieć całe 100%...
Zamyśliłam się. Czego nie wiedziałam? Jedynie tego, czy wampirom zmienia się kolor oczu? Coś w ten deseń. Zawsze, gdy ktoś był ode mnie lepszy, czułam się rozgoryczona. Bo przecież mogłam też napisać na 100%! Ale nie, musiało czegoś zabraknąć.
Potem zaczęłam myśleć o czymś innym. Drażniło mnie to już od dawna, aż dziwne, że wcześniej nie spytałam.
- Skoro nie różnisz się niczym od innych wampirów i uczysz się nawet lepiej od niektórych z nich, to czemu akurat Zero?
*Zero?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz