piątek, 8 listopada 2013

Od Samanty-Dziecinny Wygląd

Dziś na OPCM mieliśmy kartkówkę.Nie mogłam się doczekać dzwonka...W końcu on zadzwonił.Szybko wybiegłam z klasy.Przed drzwiami zatrzymała mnie jakaś kobieta - była to pani Lili Stark
-Czego tu szukasz mała?To jest miejsce dla starszych...
-Ale ja mam...prawie 18 lat..-mówię
-Wyglądasz na maksymalnie 14..-mówi
-Aha...do widzenia..-odpowiadam zakłopotana
Zaczęłam przyglądać się w lustrze..Uznałam,że rzeczywiście wyglądam dziecinnie...nawet Will wygląd już poważniej...Postanowiłam wyjść na miasto.Obcięłam i wyprostowałam włosy.Użyłam zaklęcia i zmieniłam kolor oczu na niebieski.Kupiłam fajne ciuchy i w rezultacie wyglądałam tak:
Nagle do mojego pokoju wpadły Nati,Tetto i Sonia.Zaczęły mi się przyglądać.
-I co jak wyglądam?Lepiej mi teraz,czy wtedy?


~Natalia,Tetto,Sonia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz