sobota, 9 listopada 2013

Od Natalii CD Prezent

Spojrzałam na przyjaciółkę szczęśliwa. Złota rybka którą mi dała była piękna.
- Dam jej imię Samanta II. Co o tym sądzisz?
- Piękne imię. - Obie zaczęłyśmy się śmiać. Cieszyłam się z tego że jest tu ktoś z kim mogę pogadać.
- Samanta może przejdziemy się gdzieś? - Spojrzałam na przyjaciółkę.
- Możemy. A dokąd?
- Może pójdziemy na miasto na małe zakupy? - Samanta kiwnęła głową. Szłyśmy już w stronę miasta i gawędziłyśmy, żartowałyśmy itd.
- Chodź Natalia pójdziemy do mojego ulubionego sklepu. - Gdy weszłyśmy do sklepu zauważyłam wszędzie trampki, bluzy i wiele innych ubrań. Spojrzałam na to wszystko. Przyjaciółka pomogła mi dobrać jakieś fajne ciuchy. Po zapłaceniu za ciuchy poszłyśmy do kolejnego sklepu wybranego przeze mnie.
- Chodź kupimy jeszcze jakieś bardziej damskie ubranie.
- Ale ja nie lubię butów na szpilkach zabiję się w nich.
- Nauczę cię w nich chodzić.

Samanta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz