czwartek, 14 listopada 2013

Od Samanty-CD Znalezione eliksiry i pył

Uwagę przykuły mi pierścienie.Dobrze wiedziałam czym one są.To pierścienie chroniące przed potworem.Dają też wielką moc właścicielowi.Krąży legenda,że jest potwór,który ich szuka,żeby opanować cały świat:
-Skąd je masz?
-Od dziadka....
-Ale jak on je zdobył?One są ukryte w podziemiach.Jeśli trafią w ręce nieodpowiedniej osoby już można stawiać groby całemu światu!
-Ale dostałem je od dziadka...
-To już się robi niebezpieczne.Lepiej jakbyś je oddał....Wtedy usłyszałam krzyk Zera.Jak się okazało potwór dostał się do szkoły!Wtedy przybiegła Sonia i Natalia.Kazałam Edłardowi się schować,a on posłusznie to zrobił.Ja i Nati zaczęłyśmy uciekać a on (potwór) pobiegł za nami.Sonia zajęła się Zerem..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz