środa, 13 listopada 2013

Od Natalii CD Nowa koleżanka

Spojrzałam na Laiche.
- Tak jakoś. Jestem do tego przyzwyczajona. - Uśmiechnęłam się do niej. 
- Może pójdziemy coś zjeść? Zapewne będą tam moi przyjaciele. - 
- Nie jestem pewna czy mnie polubią.
- Nie martw się nie zjedzą cię. - Zaśmiałam się by dodać otuchy koleżance. Weszłyśmy do wielkiej sali i od razu zauważyłam moich przyjaciół.
- Hej wszystkim. To jest Laicha. Lai jest szamanką. - Wszyscy spojrzeli na nią.
- Lai to jest Samanta czarodziejka. Jest na drugim roku.
- Miło mi cię poznać. - Dziewczyny uścisnęły sobie ręce na przywitanie.
- To jest Tetto Wilkołak, Sonia Cassandra, Shinobu Oshino, Matt Wiliams, Zero Kiriyu Oni są wampirami. Wszyscy są na drugim roku. - Wszyscy przywitali Lai.
- A to jest William brat Samanty. Jest na pierwszym roku. - Lai trochę się z nimi zaprzyjaźniła. Po zjedzeniu obiadu poszłyśmy razem oglądać akademik.
- Gdzie chcesz teraz iść?

Laicha?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz