piątek, 15 listopada 2013

Od Samanty-CD Zamyślenia

Nie chciałam niepokoić przyjaciółek,ale pomyślałam,że powinny być wtajemniczone
-Otóż pamiętacie tego potwora?
-Tak.On tak nagle zniknął...-mówi Sonia
-Wilkołak miał wizję.Jego dziadek ostrzegł go przed nim i boimy się,że potwór znowu zaatakuje..A propos czy wychowawcy już wiedzą o tym zdarzeniu?
-Nie...-mówi Sonia
-To kiedy im powiemy?
-Ale o czym?-mówi Tetto
-W nocy do szkoły wkradł się potwór
-Na serio!Czemu mnie nie było!-mówi załamana
-A jak Zero?-pytam Soni
-Coraz lepiej.
-To mam pomysł Sonia.Powiemy o całym zdarzeniu jak on jeszcze zaatakuje OK?
-Ok
-I jeszcze jedno pytanie.-mówi Tetto
-Jakie?-pytam
-Jak sądzisz.Czy Natalia chce chodzić z Willem?-mówi wilkołaczka
-Ostatnio byli razem w kinie i w ogóle..-dodaje Sonia.
W tedy zza rogu wyszła Natalia
-Czy wy mnie obgadujecie?


~Nati?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz