sobota, 8 marca 2014

Od Samanty-CD Zapomiane Sprawy

Początkowo wkurzyłam się na "braciszka" ale jednak zaczęłam się śmiać.
-Może damy mu nauczkę,że nie miesza się w cudze sparwy?
-A Zreo i Tetto?-pyta Sonia
-Im też możemy dać nauczkę,ale to Willy zawinił najbardziej.
-A masz jakiś pomysł na nauczkę?-pyta Martin
-Hm...niech pomyślę...-mówię.-Will nie cierpi jak ktoś mówi na niego Wily.Możemy go tak nazywać.
-Jak dla mnie za słaabe..-Mówi Nat
-Willy uwielbia i nie widzi życia bez BMXa i gier komputerowych.Może schowamy je do mojego akademika?Nawet jeśli przyjdzie do mnite z płaczem to i tak go nie znajdzie,bo gry się schowam pod ubraniami w szafie.
-A ja mogę schować BMX u siebie-mówi Martin.-Do mnie na pewno nie przyjdzie szukać.Poza tym moje łóżko jest wysokie i na pewno się pod nim zmieści.
-A kiedy mu odddamy te rzeczy?Przecież nie będziemy ich trzymać wiecznie?-pyta Sonia.
-Kiedy wybije sobie z głowy to swatanie.A co z jego kotem?On jest przecież nauczony pilnowania?-mówi  i pyta Nati.
- Natalia II się tym zajmie.To co działamy?






~Natalia,Sonia,Martin~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz