środa, 5 marca 2014

Od Issaca "Nowy..." do Soni i Natalii

Przyjechałem do szkoły. Mam kiepskie wyczucie czasu bo kończył się już rok szkolny. Nie wiedziałem co ze sobą zrobić włożyłem jedynie słuchawki do uszu i puściłem jedną ze swoich ulubionych piosenek. Zastanawiałem się jak tu będzie i czy to szkoła dla mnie. Wiem że są tu tacy jak ja ale oni tylko pogarszają sytuacje. W poprzedniej szkole próbowałem wtopić się w tło innych i mi się to udawało do dnia wczorajszego. Odbyła się nieprzyjemna sytuacja i mnie wywalili. To było jedyne miejsce, które wydawało się odpowiednie. Wszedłem do budynku. Wyjąłem słuchawki z uszu i zapukałem do jednego z pokoi. Otworzyła mi jakaś dziewczyna a za nią stała prawdopodobnie jej koleżanka.
-Chyba pomyliłeś drzwi - uśmiechnęła się lekko
-Nie po prostu wpadłem się przywitać
-A jak cię nazywają?
Uśmiechnąłem się i odpowiedziałem
- Jestem Issac.

Sonia? Natalia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz