poniedziałek, 10 lutego 2014

Od Williama-CD Swatamy?

Nagle się ocknąłem.Przyjaciele Samanty już wkurzeni na mnie odchodzili.Czy ja coś złego powiedziałem?
-Zaczekajcie!-krzyczę.
-O co chodzi?-pyta wkurzona Sonia
-Czy coś powiedziałem?
-Jeszcze się młody pyta!-mówi z pretensjami Natalia.-Obrażałeś Sonię...
-Kiedy?-pytam.
-Jeszcze niewiniątko udaje..-mówi Zero
-Ale nie o to chodzi...chcecie znać prawdę?
-Jaką prawdę?-pyta Tetto.
-Gdy byłem mały porwał mnie czarnoksiężnik.Czarodzieje uwolnili mnie,ale została pamiątka...kiedy uda mu się dostać do mojego umysłu palne coś..czego nawet nigdy nie pomyślałem.Czasami mi się uda odeprzeć atak,ale często jest on ,,atakiem z zaskoczenia''.A jeśli mi nie wierzycie,to spytajcie się Samanty.Tak więc Soniu-przepraszam.Wiedz,że wcale nigdy tak nie pomyślałem,i jeśli Ci to leży na sercu to proszę - uderz mnie.Tym razem niech nikt jej nie zatrzymuje-należy mi się.


~Sonia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz