niedziela, 16 lutego 2014

Od Tetto - CD Swatamy?

Spojrzałam na Willa.
- Czy ja wiem? Sami jest dosyć bystra, jednak ty powiedziałeś to bardzo przekonująco. Mimo wszystko musimy mieć się bardziej na baczności oraz nie robić zamieszania z powodu zniknięcia kogoś - mówiąc to ostatnie spojrzałam na Zera. Wampir nie odpowiedział.
- Dobra - powiedział Will. - W każdym razie musimy zająć się planem B. W końcu powiedziałem Samancie, że Michael przyjeżdża więc można powiedzieć, że się dobrze składa.
- Masz z nim jakiś kontakt? - spytałam.
Will zamyślił się na chwilę.
- Powinienem mieć jego numer telefonu, tylko nie wiem czy dalej jest  dobry.
Spojrzałam w niebo. Po błękicie przemknęło coś czarnego. Zwróciłam wzrok ku Zeru. Stał nadal. Machnęłam ręką odpędzając myśl, że to jakiś wampir.
<Zero, Will, Nati?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz