poniedziałek, 10 lutego 2014

Od Williama-CD Swatamy?

Spojrzałem na Sonię.Nagle przestałem nad sobą panować
-No no no...przy Zerusiu taka silna,a tak na prawdę to jeden z najsłabszych wampirów na świecie.Nawet chomiczka boi się ugryźć...
-Tego już za wiele..-mówi Sonia.-Myślałam,że nie ma nikogo bardziej chamskiego niż Juliet i Ronny.A się okazało,że jesteś min ty!Nie wierzę,że Sami to twoja siostra!Ona jest zupełnie inna niż ty!Ona nawet Edłorda potrafi zaakceptować...A ty?Co sobie myślisz?!Jak tak do siebie ciągną,to prędzej,czy później i tak będą ze sobą chodzić,czy mi im ,,pomożemy'',czy nie!
-Sonia spokojnie-powiedziała Natalia.
-Jak spokojnie!-drze się Sonia.-Przecież nie dość,że chce zrobić coś,czego nie powinien zrobić,to jeszcze mnie obraża!
I nagle stało się coś nie zwykłego.Zero pocałował Sonię...w usta.


~Natalia,Tetto,Sonia,Zero?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz