piątek, 27 grudnia 2013

Od Soni- c.d. Odwiedziny

Spojrzałam na wilka. Spał tuż obok nas.Trudno mi było uwierzyć, że może zrobić krzywdę, ale skoro Zero wiedział o swoim zwierzaku lepiej niż ja, trudno; nie będę sprawdzać, czy zje chomika na przekąskę.
  - Od tych wydarzeń ze stworami wszystko mnie boli- mruknęłam.- Dosłownie i w przenośni- dodałam, gładząc na nowo zasklepione rany.
  - Naprawdę mi przykro, że cię to spotkało...- zaczął Zero.
  - Nie, nie, nie rozczulaj się już- przerwałam.- Po prostu chcę odpocząć od wszystkiego, wyluzować się...
Zauważyłam, że od pewnego czasu Zero surfował po internecie w swoim laptopie. Moją uwagę przykuła informacja o drugiej części "Hobbita" na jakimś portalu informacyjnym, który chłopak szybko zmienił na inną stronę internetową.
  - Chciałabym pójść na "Pustkowie Smauga"- odezwałam się nieśmiało.
*Zero?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz