poniedziałek, 16 grudnia 2013

Od Edłorda-Mam tego dosyć!


-Mam już tego dość. Co się ze mną dzieje?- Zastanawiałem się.- Tetto pewnie chce mi się rzucić do gardła. A zresztą się jej nie dziwię. Mam nadzieję że w końcu to się skończy bo dłużej tego nie wytrzymam.- Mówiłem sam do siebie. Pewnie z czyjegoś punktu widzenia wyglądało to głupio i na pewno ktoś mógłby uznać mnie za wariata no ale... trzeba z tym żyć. Położyłem się spać i znowu wizja. Znowu dziadek.
- Chłopcze wiem co się u was dzieje. Pomogę wam. Jeśli ktoś twierdzi że nie pomogę to jest w błędzie. Posłuchaj te potwory boją się innych. Jest kilka potworów- opiekunów. No i je trzeba obudzić. Nie martw się. Wkrótce przyjadę. Pokaż im te potwory. Nic wam nie zrobią.- Powiedział a ja się obudziłem a rano powiedziałem o tym Samancie i pokazałem stwory:










Samanta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz