piątek, 20 grudnia 2013

Od Natalii CD-Nowy zwierzak?

Zastanowiłam się chwilę.
- Jakiego rodzaju ma być ten zwierzak? - Samanta na chwilę się zatrzymała i zaczęła myśleć.
- Może ptak lub pies.
- Chodź. Podejdziemy do sprzedawcy a on nam pokaże jakie ma psy lub ptaki. - Samanta kiwnęła głową.
Sprzedawca pokazał nam chyba wszystkie gatunki psów. W czasie gdy Samanta zastanawiała się nad wyborem ja oglądałam koty.
- Wybrałaś już jakiegoś?
- Jeszcze nie. A ty też kupujesz nowego zwierzaka?
- Owszem. - Samanta jeszcze się zastanawiała, a ja w tym czasie znalazłam ślicznego kotka. Zapłaciłam za niego i pokazałam Sami.
Zobacz jaki słodki.

Wybrałaś już jakiegoś zwierzaka? - Spytałam Sami.
- Nie jeszcze nie. - Rozejrzałam się wkoło i ujrzałam słodkiego kotka.
- Sami spójrz na tego kotka.



Samanta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz