piątek, 20 grudnia 2013

Od Samanty-Nowy zwierzak?

     Przez te najazdy potworów każdy mówi tylko o tym.Poczułam się trochę samotna.Fakt-mam przyjaciół ,takich jak Nati,Tetto,Sonię czy Zero,ale mi chodzi o inne towarzystwo...o zwierzaka.Od kiedy umarła moja sowa w kwestii zwierząt jestem samotna...Ewentualnie pobawię się z kotem brata,ale to nie jest to samo...
     Przechadzając się po szkole napotkałam Natalię.
-Hej!-mówi z radością
-Hej!-odpowiadam,ale nie tak radośnie-Jak tam Samanta II?-pytam
-A dobrze.A co cię tak gnębi?-pyta zauważyła przyjaciółka
-Ostatnia...jestem samotna...chodzi o zwierzaka..i-mówię jąkając się
-Chcesz nowe zwierzątko?-pyta
-No właśnie.-mówię
-To może przejdziemy się do miasta.Pomogę ci wybrać nowe zwierzątko w sklepie zoologicznym.-mówi
-OK.-mówię
     Wyszłyśmy ze szkoły i poszłyśmy na miasto.Pierwsze co pobiegłyśmy do sklepu zoologicznego.Zaczęłyśmy się rozglądać nad nowym zwierzakiem dla mnie.
-Tyle tu tych zwierząt,że nie wiem jakie mama wybrać..-mówię zamyślona-Doradzisz mi?

~Natalia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz