piątek, 27 grudnia 2013

Od Samanty-CD Nowy zwierzak

Ucieszyłam się,że Nati uważa mnie za najlepszą przyjaciółkę.Osobiście dla mnie też nią jest.
-To może najpierw odniesiemy kotkę a potem pójdziemy na jakąś kawę czy pochodzimy po sklepach.
-OK!-odpowiada zadowolona
Weszłyśmy do szkoły.Zauważyłyśmy jak Zero oprowadza nową czarownicę.Nagle Natalia pyta:
-A wiesz,że ona ma na drugie Samantha?Czym się różni to pisane przez ,,th'' niż przez samo ,,t''?
-Właściwie to niczym.Tak samo się wymawia.Moje oficjalne imię też jest pisane przez ,,th'',ale jakoś się nauczyłam pisać przez samo ,,t'' i tak zostałam jedyną ,,Samantą''.-śmieję się.Wtedy nagle biegnie Will-był przerażony.Zatrzymał się przed nami zdyszany i jąka
-PO-PO-PO
-Uspokój się i mów o co chodzi.-oznajmia Natalia
Po uspokojeniu Will powiedział ,a raczej krzyknął przerażony
-Potwór!!!!-i wtedy zza ściany wyłoniła się bestia


~William,Natalia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz