sobota, 11 stycznia 2014

Od Tetto - CD Walka

Powoli zaczęłam otwierać oczy. Nie było jasno, więc mnie nic nie oslepiło. Przez chwilę zastanawiałam gdzie jestem, co się stało; ale już w następnej sekundzie wszystkie wspomnienia spadły na mnie niczym grom. W brzuchu poczułam okropny ból. Złapałam się za ranę i cicho jęknęłam. Spróbowałam usiąść, ale rana mi na to nie pozwoliła. Spojrzałam na swoje ręce. Były umazane krwią.
- Tetto... Wszystko gra? - usłyszałam nagle znajomy głos. Nade mną pojawiła się nagle Sonia. Jej ręce też były we krwi. Nie miałam siły nic powiedzieć i tylko spojrzałam na nią.
- Mi nic nie jest. Ta krew to twoja... Straciłaś jej sporo.
- C... Co... się sta... ło...? - wydukałam.
- Straciłaś przytomność. Wzięłam cię do szkoły; ale za nami pobiegł potwór. Na szczęście pojawili się Zero, Samanta i Nati. Natalia odciągnęła potwora; ale dlugo nie wracała więc Sami poszła jej poszukać.
- Z-ze...
Sonia przyłożyla mi palec do ust dając znak by nie mówiła.
- Zero sprawdza czy w pobliży nie ma tych potworów.
Ni pyałam o nic więcej.
<Sonia, Zero?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz