niedziela, 12 stycznia 2014

Od Samanty-CD Walka

Kiedy się okazało,że Tetto rozumie tego smoka zdziwiłam się.
-Ale jak to możliwe,że go rozumiesz?-pytam.Nagle w moich myślach słyszę "Ją!",a smok spoglądał na mnie ze złością
-Przepraszam ją-poprawiam się,na co smoczyca wyglądała,jakby się uśmiechała
-Ale po co?-pyta Zero
-Nic nie słyszałeś.Sama tak powiedziała-mówię wskazując na smoka.
-Ja nic nie słyszałem-mówi.
-To znaczy,że smok porozumiewa się telepatycznie-mówię.
-A nie znasz żadnego zaklęcia,na mowę?-pyta mnie Sonia.
-Znam ale...
-Ale co?-pyta Tetto.-Wtedy nie jedna,a wszyscy będziemy go...ją rozumieć.-mówi
-Nie jestem pewna,czy zaklęcie wypali-mówię i w tedy słyszę "Spróbuj" 
-No dobrze-mówię rzucając zaklęcie na smoka.
-I co mówi?-pyta Tetto
-Niech spróbuje-mówię klękając przy smoku.-Tak więc spróbuj coś powiedzieć.
-I co rozumiecie mnie?-pyta smok ludzkim głosem
-Tak!-odpowiadamy równo zachwyceni
-Więc-mówię.-Co cię tu sprowadza do naszej szkoły?-pytam.Smok spojrzał na nas z powagą i smutkiem.
-Te potwory..są tu,aby was ostrzec.-mówi.Wszyscy milczeliśmy.

~Sonia,Zero,Tetto?~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz