niedziela, 26 stycznia 2014

Od Samanty-CD Julie

-No dobrze.-odpowiadam.Zaczęłam oprowadzać Julie po szkole.Wyglądała na zaciekawioną,ale zawsze się rozglądała.Kiedy skończyłyśmy zwiedzać w szkole,zaprowadziłam nową do akademików.W końcu wydusiłam z siebie pytanie:
-Czemu się tak rozglądasz?
-Patrzę,czy nas chłopaki nie śledzą.Czy oni są zawsze tacy?-pyta.
-Hm...-zamyślam się.-Oni tak,ale są wyjątki.Na przykład Zero.On jeszcze nigdy mnie dokuczył żadnej dziewczynie.I jeszcze Edłord,Martin i jeszcze ten nowy...Ro...
-Ronny-przerywa mi.
-No właśnie Ronny.
-A jakie są tu fajne dziewczyny..no wiesz...do kolegowania się-pyta.
-Na prwno Natalia.To moja najlepsza przyjaciółka.Jest perfektem szamanów.Poza tym Sonia,Tetto.Tak to nie znam tak dobrze młodszych.Jeszcze jakieś pytania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz