czwartek, 2 stycznia 2014

Od Samanty-CD Walka

Kiedy zobaczyłam,że to Tetto osłupiałam.Nagle się ,,obudziłam'' bo nauczyciele już tu byli.Pan Dermund jak zwykle wiedział co zrobić - ogłuszył potwora.Chciałam rzucić na niego zaklęcie,które zmieniłoby go w kamień.Jednak pan Dermund mnie ostrzegł
-Przecież on w każdej chwili może ocknąć ,odsunąć i zamienić Tetto w kamień.-mówi,jakby to było największe moje przestępstwo.
-Najlepiej wymyślić coś,żeby te potwory nas już nie nawiedzały.-mówi pani Anna
-Tylko co?-pyta się pan Rowling
-Może by tak - zaczyna pan dyrektor-Zatrudnić nowego nauczyciela?
-A co to da?-mówi pan Olaf
-Nauczyciel będzie uczył sposobu obrony przed potworami.-mówi-Każda rasa będzie mieć te lekcje o tej samej godzinie.
-To ma sens.-mówi pielęgniarka zabierając Tetto do szpitala.
-Ale co zrobić,żeby je na jakiś czas osłabić?-pyta pani Gabrielle
-Może wysłać patronusy?-proponuje pani Danuta
-One nie dadzą rady.-mówi pan Dennis
-A może...odzywam się niepewnie Protego Maxima..-i wtedy zapada cisza.-przecież dzięki temu zaklęci nikt nie może wejść.
Nagle potwór się podnosi i nas atakuje.

~Natalia?Zero?Sonia?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz